Spørgsmål & svar
Ved booking af en makeup artist, undgå da helst at have makeup på i forvejen. Rens gerne dit ansigt og påfør ansigtscreme inden vores booster ankommer.
Ved booking af neglebehandling (shellac, gele, manicure & pedicure)
skal du gerne have dine negle fri for produkter, medmindre du har booket med aftagning eller opfyldning af produkt. Vores boosters har naturligvis egne produkter og redskaber med, men lad os endelig vide, hvis du har allergi eller specifikke bekymringer i forbindelse med din behandling.
Ved booking af frisørbehandlinger forventer vi ligeledes at dit hår er nyvasket.
For at vores booster kan udføre behandlingen optimalt, beder vi dig have tilgængelige stikkontakter, så vi kan tilslutte det nødvendige udstyr.
Det er meget vigtigt, at du er klar til din aftale til tiden.
Hvis du ikke kan finde en ledig tid som passer dig i vores bookingsystem på hjemmesiden, er du velkommen til at kontakte os på telefon + 45 71 78 65 75. Så forsøger vi at finde en ledig tid. Såfremt dette ikke er muligt, kan vi sætte dig på venteliste i tilfælde af aflysninger.
Ja! Alle vores boosters er håndplukkede og dygtige indenfor deres fag.
Vores frisører, negle/vippe teknikere og makeup artister, har flere års professionel erfaring og bliver testet inden ansættelse. Du kan derfor trygt læne dig tilbage og nyde din behandling.
Du har desuden selv mulighed for at vælge den booster du ønsker ved booking.
Ja, kørsel er inklusiv i prisen! Vi sender kvit og frit en booster ud til din ønskede lokation. Dette er gældende for de fleste postnumre i København, Frederiksberg, Nordsjælland og Aarhus. Altså, hvis du taster dit postnummer ind og der kommer en Booster frem, så er kørsel inklusiv. Hvis der ikke kommer en Booster frem på oversigten, har vi dog alligevel som oftest mulighed for at sende en booster ud til dig mod et gebyr. Kontakt venligst på + 45 71 78 65 75 for at høre nærmere.
Vi forsøger altid at imødekomme vores kunder og deres ønsker. Hvis du har en specifik forespørgsel er du velkommen til at kontakte os på telefon + 45 71 78 65 75
Tilliden til vores boosters er høj og vi tilbyder derfor kvalitetsgaranti. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med din behandling, forsøger vi i fællesskab at finde en passende løsning. Hvis du ønsker at klage skal dette gøres telefonisk eller pr. mail inden for 7 hverdage. Husk vedhæftning af billeder, så vi bedst muligt kan hjælpe dig og give feedback til vores Boosters.
Knækker du eksempelvis en negl, så tilbyder gratis reperation inden for en uge, såfremt du har fulgt vores plejevejledning med brug af negleolie 2 gange dagligt. Vi anbefaler SolarOil fra CND, som kan tilkøbes ved din neglebehandling. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os eller spørge din booster om hvordan du bedst plejer dine negle ved din næste behandling.
Når du har negle på, er det vigtigt at du behander dine negle ordentligt og ikke bruger dem som "værktøj". Dette kan godt kræve tilvænning, hvis man ikke er vant til at have negle på, men undgå at støde dem hårdt og bruge dem til at løfte/skrabe/kradse og åbne genstande som f.eks. dåser direkte med neglene.