Spørgsmål & svar

Hvordan forbereder jeg mig til aftalt behandling?


Ved bookig af en makeup artist, undgå da helst at have makeup på i forvejen. Rens gerne dit ansigt og påfør ansigtscreme inden vores booster ankommer. Ved booking af neglebehandling (shellac, gele, manicure & pedicure) Skal du gerne have dine negle fri for produkter. vores boosters har naturligvis egne produkter og redskaber med, men lad os endelig vide, hvis du har allergi eller specifikke bekymringer i forbindelse med din behandling. Ved booking af frisørbehandlinger forventer vi ligeledes at dit hår er nyvasket. For at vores booster kan udføre behandlingen optimalt, beder vi dig have tilgængelige stikkontakter, så vi kan tilslutte det nødvendige udstyr. Det er meget vigtigt, at du er klar til din aftale til tiden.




Jeg kan ikke finde en ledig tid der passer mig


Hvis du ikke kan finde en ledig tid som passer dig, i vores bookingsystem på hjemmesiden, er du velkommen til at kontakte os på telefon + 45 42 94 69 86. Så forsøger vi at finde en ledig tid. Såfremt dette ikke er muligt, kan vi sætte dig på venteliste i tilfælde af aflysninger.




Er behandlerne certificeret?


Ja! Alle vores boosters er håndplukkede og utroligt talentfulde. Vores frisører, negle/vippe teknikere og makeup artister, har mange års professionel erfaring og bliver testet inden ansættelse. Du kan derfor trygt læne dig tilbage og nyde din behandling. Du har desuden selv mulighed for at vælge den booster du ønsker ved booking.




Er det gratis at få en booster ud?


Ja! Vi sender kvit og frit en booster ud til din ønskede lokation. Dette er gældende for følgende postnumre: 1000-2700. Hvis du ikke befinder dig inden for ovenstående område, har vi dog alligevel mulighed for at sende en booster ud til dig mod et gebyr. Kontakt venligst på + 45 42 94 69 86 for at høre nærmere.




Jeg kan ikke finde den ønskede behandling på jeres liste over services?


Vi forsøger altid at imødekomme vores kunder og deres ønsker. Hvis du har en specifik forespørgsel er du velkommen til at kontakte os på telefon + 45 94 69 86




Spørgsmål til COVID-19


Vi tager COVID-19 meget seriøst og opfylder alle dertil relaterede retningslinjer. • Vores behandlere er altid iført mundbind eller visir, handsker og spritter af før og efter din behandling. • Vi spritter alle anvendte materialer, lamper og udstyr af mellem hver behandling. • Vi kommer hjem til dig, og begrænser derved din kontakt med mange mennesker (som i en almindelig salon).




Jeg er ikke tilfreds med min behandling


Tilliden til vores boosters er høj og vi tilbyder derfor kvalitetsgaranti. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med din behandling, forsøger vi i fællesskab at finde en passende løsning. Hvis du ønsker at klage skal dette gøres telefonisk eller pr. mail inden for 7 hverdage. Knækker du eksempelvis en negl, så tilbyder gratis reperation inden for en uge, såfremt du har fulgt vores plejevejledning. Denne finder du under ' tips & tricks'